Friday, November 19, 2010

BORink....


uhuhuuhuh... ari ni bakal ari paling boring la dlm idup aku.... ayim n wany kuar g knduri kawen kawan2.. mama n papa pn same... aku plak bile nak kawen nih!! hhahah.. so ari ni diisytiharkan, hari maen game sedunia... abih sume dash games aku download... hohhooh... petang kang juling mate ngadap laptop jer....

n ari ni ade gak mission yg aku nak wat... mengemas kini buku2 study ku yg terperuk dlm bilik dari 1st sem smpai semester terkini.... hohohoh... jadi cam kilang kertas la jap g.... hurm... rase cam ade nak ubah posisi katil bilik ni, tapi.... tgk la dulu. kne tnye si debab gak coz die tdo satu bilik... hahahahahaha!

beckham and acik plak, asik gaduh je... beckham kt dalam sangkar, acik kt luar tu pn nak gadoh gak. tak dapat gigit bekham, gigit besi sangkar tu pn jadila. pelik tul budak 2ekor tu. dulu kawan baek, skg samseng giler. bekcham plak baru bawak g clinic lately ni, selsema plak... tapi bapak aku, kucing nyer pasal. beribu abis pn tak kesah. jeles!!

okeh, nak mission maen game dulu. da~~~~



No comments:

Post a Comment